4.20.2012

Friday Letters

Dear Huckleberry - I am so glad today was the last day of your antibiotic. Now (hopefully) I no longer will wake up at 2am to the smell of your stink and frantically search the bedroom floor for your feces. I swear, you and antibiotics DO NOT mix well. One should never mistake farts for poo.. (was that too disgusting for so early in the morning? My apologies)

Dear One Tree Hill - Your absence in my life is depressing. I grew up with you. Now, it's as if an era has ended...a piece of my childhood GONE!

Dear Steven - I love that you asked me out on a date with you this morning. I hope you never stop taking me on dates.

Dear Readers who are Obsessed with their fur babies as much as I am with mine - I love the comments and emails you leave me about your pups. It feels nice knowing there are other crazy, obsessive dog lovers in this world.

Dear Bible Study - I am really glad I joined you. I never knew how much I was starving for God's Word until you encouraged me to dive head first in once again. Thanks..

16 comments:

Becky Borgman said...

I clicked on your button from another blog because of the puppy in the picture! HA! And now I am following because they rest of your blog is great too! :-) Have a good Friday!

Zara said...

Agh! I slept on the couch last night because Lilly kept needing to go out and poop. The things we do for our fur babies!

Nadine said...

Even those of us who aren't fur mamas (yet) love reading about Huck. He just makes me want a pup even more!

Laura said...

Hi! I'm stopping over from Friday's Letters. :) Your blog is so sweet! I have never watched OTH, but everyone seems to LOVE it. Wondering if I should start from the beginning...hmmm...

Bible study is always a + in my book. :)

Happy weekend!

Derek and Talia said...

this pic is too dang cute!

Callie @ YouDontEvenKnow said...

I secretly really hope that your 'Dear Readers who are Obsessed with their fur babies as much as I am with mine' is directly partially at me. I tell Dave all the time about Huck and how he's McCoy's twin on the West Coast. It's a good kind of crazy :)

Love beyond LOVE the engagement pics!!! So many great in the moment/candids. It's helps to have adorable subjects like you two :)

Karla said...

How cute me love date nights with the hubs. Love the picture and loving the blog glad I found you.. newest follower

MzJessicaxo said...

Found you through the blog hop :)
Love your blog, you and your hubby are the cutest!

xxx Jessica

Daisy said...

Haha, It was a little gross but very funny. Love the engagement pictures btw.

Meredith Sledge said...

I'm going to miss OTH so much too! I just won a giveaway on Bethany Joy's blog. I won an autographed call sheet from one of the last episodes. I was so excited! Perfect way to end the show for me! :) But I will miss it! Wah. Love your blog!

Holly said...

I love reading about other bloggers who are obsessed with their furry children too. It makes me feel slightly less weird about quite possibly becoming a Mad Cat Lady one day :P

Just dropping by from #FF. :)

Jenn @ PSP said...

I love your letters! Sorry about your poor puppy : ( I hope me and my hubby keep going on dates all the time! And yay for your Bible study! It always helps me to delve into God's Word with friends who help me see more clearly.

Mrs. Pedersen said...

I loved dates with my man, too. So special! :)

Irene @ Inspiration From The Little Things said...

LOL to the one addressed to Huckleberry! It reminds me of the first time Dave pooped inside my room at 3am (the time before he was toilet trained) and I totally ignored the smell because I had no idea it was his feces (and maybe because I was still too sleepy haha). And when I came to my senses, I realized it was poop. Yep, I've been inhaling the aroma of Dave's poop inside my air-conditioned room. Disgusting, I know haha!

Sally said...

Hi there! I found you via Story of My Life and I am so glad that I did!! I lived in the West of the USA for a while so I love looking at your photos of Seattle - reminds me of good good times! Hope you are well and having a good day xoxo

Miss Jewells said...

I'm feeling the SAME way about One Tree Hill. I might need to start over from season 1 just to get my fix because it's too depressing to think there aren't any new episodes anymore!